Ένα λονδρέζικο εστιατόριο θεωρεί ότι βρήκε την απάντηση στη μείωση της πελατείας του εξαιτίας της μεγάλης οικονομικής κρίσης: αντί να φέρνει στο τέλος του γεύματος το λογαριασμό στους πελάτες του, τους αφήνει να πληρώσουν ό,τι αυτοί νομίζουν ότι άξιζε το φαγητό που τους προσφέρθηκε!

"Εναπόκειται αποκλειστικά στους πελάτες η πληρωμή.Μπορεί να μας δώσουν 100 λίρες ή ένα πένι.Αυτό που ζητάμε να πληρωθούμε είναι το πώς αυτοί εκτιμούν το φαγητό μας και την εξυπηρέτηση", δήλωσε ο Πίτερ Ιλιτς, ιδιοκτήτης του εστιατορίου.

Το εστιατόριο ονομάζεται "Λίτλ Μπέι" και βρίσκεται στην περιοχή του Φάρινγκστον στο βόρειο Λονδίνο και αποφάσισε να μην παρουσιάσει κανένα λογαριασμό στους πελάτες για όλο το Φεβρουάριο.Υπάρχει μόνο καθορισμένη τιμή στα ποτά "αλλά οι καράφες με το κρύο νερό προσφέρονται δωρεάν" διαβεβαιώνει ο έξυπνος εστιάτορας."Μου φαίνεται ότι αυτό τελικά είναι το πιο σωστό πράγμα που μπορούσε να γίνει, αφού όλος ο κόσμος έχει πληγεί από την οικονομική κρίση...Βλέπουμε να επισκέπτονται το εστιατόριο και υπάλληλοι από το Σίτι" (το οικονομικό τμήμα του Λονδίνου όπου συχνάζουν τα γνωστά γκόλντεν μπόις), ανέφερε ένας επιχειρηματίας που τρώει στο "Λιτλ Μπέι" εδώ και 26 χρόνια."

Ακόμα και εάν δεν πληρώνουν ούτε μία λίρα, συμβουλεύω τους υπαλλήλους μου που έρχονται εδώ να συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο που θα είχαν σε ένα εστιατόριο όπου ο λογαριασμός θα έφτανε τις 50-60 λίρες", πρόσθεσε ο επιχειρηματίας.

Πριν από την κατάργηση του λογαριασμού στο "Λιτλ Μπέι" το πρώτο πιάτο στοίχιζε περίπου 3-4 λίρες (3,304,4 ευρώ) και το κυρίως πιάτο δέκα λίρες (11 ευρώ).

No Responses

Leave a Reply