Η κατάσταση πλεόν είναι απελπιστική...
Εγώ προσωπικά δεν αντέχω άλλο αυτή την ανευθυνότητα. Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους!
Υποτίθεται οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες και διευθύνουν μια μεγάλη εταιρεία τηλεπικοινωνιών. Αλλά μεγάλη τελικά είναι μόνο στα χαρτιά! Γιατί όσο αφορά την παροχή υπηρεσιών, μόνο μεγαλή δεν είναι...
Τί να πω τώρα για την Tellas; Για τις ''φανταστικές'' ταχύτητες της; Τα συνεχή προβλήματα, μία με τα σταθερά, μία με το internet; Το internet μονίμως σέρνεται κανονικά. Τα τηλέφωνα κάθε τρεις και λίγο είναι νεκρά. Οι διακοπές στο internet καθημερινό φαινόμενο. Είτε για μια ώρα, είτε για ολόκληρες ώρες.
Και το πιο ωραίο είναι όταν προσπαθείς να επικοινωνήσεις μαζί τους, όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Αφού κάνεις μια ώρα να μιλήσεις με κάποιον αρμόδιο για το θέμα, σε διαβεβαιώνουν ότι το πρόβλημα θα αποκατασταθεί σε πολύ λίγο.
Τί να πω τώρα για την Tellas; Μήπως ζούμε σε άλλη διάσταση και δεν μπορούμε να αντιληφθούμε το χρόνο σωστά; Δεν ξέρω πραγματικά τι να πω!
Edited by Guest Blogger:
''Ίσως τελικά για την κατάσταση, να φταίει η WIND. Η Tellas υπό την διεύθυνση της Δ.Ε.Η, συμπεριφερόταν πολύ πιο υπεύθυνα.''
Ενα μηνα και βαλε προσπαθω να επικοινψνησω μαζι τους...!!!! Ωρες ατελιοτες στο τηλεφωνο, και αν βγει καποιος θα σας στηλουμαι να αλαξεται τους κοδικους στο (ρουτερ)....!!!! Εγω ακομη περιμενω..!! Και προσπσθω να πιασω γραμμη.!!!!! Εταρια του κολου..!!! Ο λογαριασμος ερχετε κανονικα εγω ενα μηνα και χωρις ιντερνετ..!!! Η σερνετε ωταν συνδεετε...!!! Τελειος ανεφθηνη..!! Η ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΜΕΙΣ...!!!!! Ακρη δεν βγαζω...!!! ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ...!!! Που να την βρουν...!!!!